Gânduri

luni, mai 07, 2007

Cum mi-am petrecut "UNU MAI"

Mi-am dat seama de cand n-am mai scris azi dimineata, cand n-am mai gasit "www.blogger.com" in lista de site-uri accesate recent. Si m-am speriat.
Am avut o motiv intemeiat. Am fost la mare de 1 mai. Un lucru care nu mi s-a mai intamplat de 9 ani. Atunci am fost la Costinesti, a fost cumplit de frig si de urat, a plouat, dar parca mai conta? Eram cu o gasca in care era si "Fat-Frumos"-ul de pe vremea aia...asa ca, spre deosebire de restul, cerul nostru a fost senin!

Am mai cochetat in anii astia multi cu ideea mersului de la mare de ziua proletariatului, dar fie n-am avut eu concediu, fie n-au avut altii, fie m-am trezit prea tarziu ca sa mai gasesc locuri....Anul asta mi-a iesit! Asa de bine incat toata lumea intreaba daca am fost la solar, ori daca mi-am dat cu vreo crema. Nt! Nici vorba! "Tutto naturale!"

Am fost in Vama Veche. N-am sa ma apuc acum sa desfiintez parerile unora si altora care hulesc locul : ca s-a stricat, ca sunt manele (personal, de-astea n-am auzit, in schimb, dintr-un jeep urla ..."Bolero" de Ravel), ca sunt betivi (or fi, da' culti: unul cersea, si cand i-am dat 1 leu s-a holbat la el si-a strigat fericit: "Now I can retire!"), ca sunt drogati, ca fac sex oral pe plaja....
O fi! E o tara libera. Fiecare poate face ce vrea, atata timp cat nu deranjeaza pe cei din jur. Ori pe mine nu m-a deranjat nimeni, niciodata, acolo.

Dimpotriva. Cred ca are locul ala o...vibratie pozitiva. Imi incarc bateriile ca nicaieri in alta parte!
E drept, a fost mare aglomeratie (am vazut inclusiv blocaj in trafic in singura intersectie din satuc: soseaua nationala cu aleea spre plaja!), putin mai multi "boemi" decat vara (cand stau in doua locuri bine determinate: "La pirati" si 'La Epava" - acum erau peste tot), dar mult-mult aer curat. De vacanta.

Si cum am invatat in facultate, ca o imagine face mai mult decat o mie de cuvinte, luati de aici...vreo 8000 de vorbe:

Soare, senin, barcuta si masini cu casuta-n spinare (intr-un cuvant: Vama Veche!)

O pasiune care nu m-a parasit (mostenita de la tata): constructia castelelor de nisip

"Bastinas" din Vama

Vreme schimbatoare, dar poza frumoasa

Am revazut Costinestiul la ceas de seara....vorbele sunt de prisos

Ne-am bucurat cu artificii de 1 Mai

2 Comments:

Blogger elenita said...

Superb, sunt deja invidioasa, eu n-am apucat decat jumate de Gratar la Padurea Rosu, pentru ca a venit furtuna...a, si a mai fost ceva-ingredientul minune-jeep-ul cu manele...oribil! Bine ca macar unii dintre noi s-u bucurat de muncitorescul 1 MAI. Ca...de ce a fost declarata zi nationala de sarbatoare, sa ma ierte Dumnezeu, n-am inteles nici acum!Important e ca a fost zi libera, nu?

2:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Artificii, pescarus, mare si soare ...suna atat de bine si atat de diferit pentru fiecare. Cred ca cui ii place marea este un indragostit de viata.

PS: Ma doare capu de la cat am citi. Da! Le-am citit pe toate, ...toate 8.000 de cuvinte.

9:02 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home