Gânduri

miercuri, aprilie 04, 2007

De primavara (II)

Tuturor le plac inceputurile. Ei bine, mie de mica mi-au placut si...continuarile (cred ca de-aici pasiunea pentru "Cei 3 muschetari" si multele volume care-au urmat celor 2 initiale - probabil un precursor al telenovelelor de azi...).
Cu alte cuvinte, am fost genul ala de copil (spaima oricarui parinte responsabil, care citeste povesti progeniturii) care la finalul basmului, exact dupa "si-au trait fericiti pana la adanci batraneti", voia sa stie "si dup-aia ce s-a mai intamplat?"

A mai trecut vremea, am inteles cum sta treaba cu basmele, am inceput sa ma lamuresc si ce-i cu viata....dar continuarile imi plac si acum.

Din ciclul "ce-au mai facut de cand nu ne-am mai vazut" (adica de atunci), astazi gardul viu pe langa care trec in fiecare luna, cand platesc oaresce la banca. Dupa cum am anticipat, rabufnirile de frig, vant si ploaie n-au avut nici o putere. Si dupa cum "what doesn't kill you, makes you stronger", iata-i:Si mai la prim-plan...

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Mai, am dubii in privinta lui "pana la adanci batraneti"...si intrebarea mea era mereu: "Da' chiar pentru totdeauna-totdeauna?!"..."Ceea ce nu te ucide, te face mai puternic" e si moto-ul preferat al fostului ministru de externe, Ungureanu...Nu puteai sa alegi si tu ceva mai feminin? :P Cum ar fi "Hai sa traim clipa!" -sau si asta tot din universul masculin e? S-ar putea...m-am incurcat rau :)
Adevarul e ca an de an imi propun sa stau la panda...sa prind momentul sosirii primaverii...si, cumva, ea gaseste calea de a se furisa in viata mea si in suflet fara sa simt si, cand ii vad primele culori, e deja "instalata" acolo...Asa, ca un inceput de indragosteala...
Anda

9:15 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home