Gânduri

vineri, martie 09, 2007

Ziua (Barbati)LOR

Nu zic ca toate pe lumea asta sunt drepte, desi mi-ar placea. Dar la zile dedicate, ma bucur ca lucrurile sunt cate de cat puse in ordine. Desi, la cat PR se face pentru 1 si 8 Martie, ziua de azi trece oarecum neobservata....

Dar ea exista. Si e a barbatului. Fiindca, oricat ar parea de ciudat, mucenicii (aia 44) n-au fost dintotdeauna niste....covrigei dulci (si nici cifra n-a reprezentat un numar de....pahare).
Eu ma bucur sa-i sarbatorim. Fiindca mie-mi plac.

Da, si atunci cand lasa capacul ridicat la toaleta (lor le trebuie ridicat, noua coborat - poate si pe ei ii deranjeaza ca-l gasesc mereu jos....), si cand se duc la beri prelungite, si cand injura la meciuri. Chiar si atunci cand pun sosetele murdare langa canapea. Tineti minte ca, daca le-ar pune in cosul de rufe, ar fi femei. Ceea ce nu ne dorim!

La multi ani, domnilor!

4 Comments:

Blogger elenita said...

Cooorect. Ii iubim asa cum sunt, ai nostri sa fie, nu? Asa ca, haideti sa-i pretuim si pe ei, macar astazi. Cu o mica rectificare..sunt doar 40 de mucenici, rezulta tot atatea pahare, inca 4 au adaugat traditiei cei care poate....nu se saturasera doar cu 40!

4:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cam neclara chestia cu sosetele. de ce crezi mneata ca numai femeile isi pun sosetele murdare in cosul de rufe?

4:39 p.m.  
Blogger musette said...

...din lipsa de imaginatie, banuiesc :)) Cand o casa ofera atatea cotloane bune de depozitat, femeile sunt cam single track-minded...Da'(si) de-aia va iubim!

4:46 p.m.  
Blogger Calin Ungureanu said...

E, eu am ajuns abia acum sa citesc asta, dar m-a bucurat. Sa inteleg ca voi femeile doar va prefaceti ca nu ne intelegeti, doar asa ca sa ne fortati sa fim mai competitivi !?
Nu am o problema cu capacul de la WC, il las tot timpul (probabil ca mi se pare mai completa imaginea cu el lasat).
Totusi 1 si 8 martie este si ziua mea. E ziua in care ma bucur de bucuria femeilor pe care le cunosc. Ma bucur ca se bucura sincer ca le-am facut martisoare si le-am luat flori. Nu ca atunci cand primesc masini si case si se gandesc ce trebuie sa dea in schimb.

4:20 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home