Gânduri

joi, martie 01, 2007

Preferatii mei

E vorba despre vestitori. Vestitorii primaverii. Florile mele preferate. Nu stiu ce nu mi-oi fi ales si eu o floare preferata care sa se gaseasca tot timpul anului....(tot asa si cu fructele - ma innebunesc dupa piersici; astept un an ca sa le mananc o luna- cele turcesti nu se pun!). Fara ghiocei, nu simt c-a trecut iarna.

Ieri n-am gasit si pace. Acum vreo doua saptamani, cand inca nu era momentul lor, erau. Am vazut un buchet mare de tot (nefiresc de mare pentru un buchet de ghiocei...) la o florarie la colt de strada. Eram in masina, ma grabeam spre...(putin important catre ce, mereu ne grabim spre....undeva). Dar nu i-am uitat. Ieri am regretat din suflet ca n-am oprit atunci sa-i iau...

Pana la urma am cumparat zambile. N-am nimic impotriva lor. Doar ca...imi par putin prea...stridente (poate e de la miros....) pentru niste flori de primavara. Si-n plus, nu-mi place sa recurg la "inlocuitori".

Azi am primit. Buchetele mici, firave, dar...adevarate.
A venit primavara.

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Sper sa fie doar primul dintre lucrurile pe care ti le doresti si le primesti...la momentul potrivit.
Anda

3:10 p.m.  
Blogger Once we accept our limits, we go beyond them. said...

Foarte frumosi ghioceii tai! Nu seamana ei cu lacramioarele?...numai ca ele sunt sunt pline de miros. :)

9:35 p.m.  
Blogger mărie said...

Doamna, mare placere sa va revad cu ocazia evenimentului monden al secolului :P.

Daca va este cu putinta, dat fiind ca nu aveti date de contact in profil, va rooooog sa-mi trimiteti si mie fotografiile din seara cu pricina la marieeeeee la gmail.

Sar'na :) Scuze de offtopic.

1:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home