Gânduri

marți, aprilie 03, 2007

Putina politichie

Da' putina de tot! Una la mana, ca e un subiect care-mi e profund antipatic si doi la mana, ca ma baga in pacat in Saptamana mare!
Cica sa ne iubim aproapele ca pe noi insine. Pe mine ma tolerez. Da' pe astia nu-i mai suport!

Daca nu vorbeste Tariceanu, tine conferinta de presa Basescu.Daca astia au alta treaba (de scris biletele si de pus rezolutii cu pixu' pe cate-o petitiune...), atunci vorbeste Voiculescu (care-a scos una de pomina azi : "Fiica mea, Camelia, e la fel de cinstita ca mine!" Culmea e ca parea convins de ceea ce spune. Si i se parea ca zice "de bine"!)

De obicei, evenimentele politice trec pe langa mine. Adica eu si ele suntem paralele. Doar ca acum, dupa ce mi-au mai montat si in fata ochilor un monitor pe care, prin job description, tre' sa urmaresc emisia statiei, paralelele (serios, e cu trei de "le"!), sfidand legile matematicii, s-au intersectat.

Nu stiu ce-si inchipuie onor prim-ministrul ca va obtine prin ciondaneala cu Basescu. De votat presedinte sper ca nu-si face iluzia (mi se pare suficient de inteligent). Ce-o crede seful statului ca obtine prin atitudinea vesnic Gica-contra? Re-confirmare in functie? Cred ca si poporul roman e suficient de inteligent ca sa nu mai repete "experimentul".
Ce obtin toti, cu siguranta, e o scarba nationala.

Ma bucur macar c-am avut dramul de intuitie sa nu-i votez. Mai trist e c-am inceput sa-i regret p-ailalti. Macar erau uniti in furaciune si "operau" in liniste!

Am zis.

2 Comments:

Blogger elenita said...

Eu i-am votat, si asta ma instristeaza si mai tare de un an incoace. Si ma intristez si mai tare la gandul ca la agerile viitoare...n-o sa mai pe cine vota....

3:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Din pacate pe realegerea lui Basescu cotele la pariuri sunt foarte mici... E bine sa fim optimisti insa poporul roman e mult iar inteligenta e limitata si inegal distribuita...

Sa inteleg ca Voiculescu si-a crescut odrasla in spiritul onest al familiei? S-ar putea sa aibe un viitor stralucit inainte domnisoara, daca nu o ia gura pe dinainte cum a patit domnisoara Basescu :))

8:12 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home