Gânduri

miercuri, aprilie 25, 2007

Tufisul - ultima strigare!

...sau ultima pozare, ca nu cred ca va "creste" mai mult de atat.

Saptamana trecuta, cand s-a implinit sorocul de mers la banca, am fost cat pe ce sa trec pe langa "subiect". Adica nu mi-am mai recunoscut boschetul. Imi ramasese in minte imaginea asta. Cel mult asta. In nici un caz nu ma asteptam la asa ceva:


A fost ca-n zicala celebra: n-am vazut padurea de copaci (in sensul propriu). Dar mi-am revenit. Si-am mai tras si-un prim-plan, ca prea era frumos, proaspat si verde!

3 Comments:

Blogger NetBoy said...

So you've got a thing for "Bush" i see... :P

1:08 p.m.  
Blogger musette said...

So it seems, although I'm not Condoleeza... :)))
The truth is, I like "growing things"! :P

1:12 p.m.  
Blogger NetBoy said...

Men hunt and women nest...

You're making me feel gulty for being already 6 feet four... :P

6:29 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home