Gânduri

miercuri, aprilie 11, 2007

Cronica de vacanta

Anul asta, pentru mine, "Hristos a inviat!" la Sinaia. In noaptea cu pricina mai putin (ca statia de amplificare de la manastire n-a functionat), a doua zi la slujba de Paste mai mult, in inima mea - atunci cand a trebuit!
Iepurasul (da, stiu ca unii nu-i inteleg legatura cu Pastele, dar eu cred in oricine aduce cadouri...) a venit si a adus fix ce-mi doream (nici n-apucasem sa cer decat in gand). Si ca bonus, am primit si 3 zile in care telefonul de serviciu a fost mut.

Cand eram mai mica si trebuia sa citesc cate-o ceva care avea in titlu cuvantul "cronica", deja cascam preventiv. Asa ca o sa fiu scurta si la obiect(iv).

Zilele astea....am mancat (nu pe toti!):
si m-am plimbat. Iaca un rezumat la ce-am vazut:

Niste stelute cazute la radacina unui brad...
Si pentru curajosi....putin mov!

Si s-a facut marti!
Dar, desi au fost doar 3 zile jumate, n-am sa-i spun "mini-vacanta", ca prea-i zice asa toata lumea! Si mie nu-mi plac chestiile...meschine!