Gânduri

miercuri, aprilie 11, 2007

Dilema chinezeasca...

(primita de la Traian)

Ca tot mi s-a spus ca prea multe ganduri "grele" cad greu la stomac, mai ales dupa excesele cozonac-fripturist-pascale, iaca un panseu usor de tot. Usuratic de-a dreptul!

In timp ce noi punem linistiti capul pe perna, unii din semenii nostri traiesc dileme chinuitoare, care le macina zilele si nu-i lasa sa lipeasca geana de geana. In lipsa de sfatuitori, o...con-sora (ca-i de sex feminin) de origine chineza se confeseaza unei reviste, cerand, in disperare de cauza, un sfat:
Impresionata maxim de necazul fetei, m-am pus pe meditat (fara bile in mana, ca sunt in timpul programului).
N-am eu o minte prea matematic structurata, dar zic asa: pentru miros urat si ciorap lipicios s-au inventat apa si sapunul; pentru chestii mici si prost folosite nici macar chinezii n-au gasit inca o solutie.
Problem solved!

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Am ras cu lacrimi...Deci functionezi pe principiul "mare si bine folosit"?! :)
Nu stiu ce faci tu cu bilele in timpul liber (presupun ca nu te joci de-a Turcescu), dar le-ai zis-o chinezilor!
Anda

7:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Well... și pentru "Radu înjur des, scuip" s-a inventat săpunul... Săpunul este soluția tutror problemelor... cu excepția celor ale lui X...

8:07 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home