Gânduri

miercuri, ianuarie 03, 2007

Zapada de azi

Cand m-am trezit azi dimineata, era liniste. Mult prea liniste. Linistea aia aparte a zapezii. Asa ca am stiut, am simtit ca ninge inca dinainte sa dau jaluzelele la o parte si sa ma uit pe geam.

Cernea des si alb si m-am bucurat de zapada asta ca de-un cadou mult-asteptat care soseste atunci cand nu te mai gandesti la el.

Nu m-am gandit la nebunia din trafic sau la baltile uriase din oras.

Fulgii mari mi-au umplut sufletul de...sarbatoare. Fiindca am invatat de curand ca nu conteaza data din calendar sau ora pe care-o arata ceasul, ci ca e Craciun sau Anul Nou atunci cand inima ta le simte.

2 Comments:

Blogger Catalina Zaharescu said...

La fel am simtit si eu

2:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Dap, si adidasii mei, au simtit cum a venit subit vacanta :D

8:54 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home