Gânduri

duminică, decembrie 24, 2006

Netoo # 4 sau "It was party time"!

Prima intalnire de sfarsit de an a bloggerilor bucuresteni s-a produs aseara, intr - carciuma cu atmosfera numa' buna pentru perioada in care ne aflam - Bugatti, pe numele ei. Separeu la etaj, personal atent la momentul in care ti se golea paharul si la aparitia cate unui nou invitat care trebuia prompt servit. Si ceva ce nu prea mai gasesti in multe locuri: fresh-ul de portocale era "adevarat"!

Ne-am adunat vreo 20 (n-am fotografiat traditionala lista de prezenta - my mistake!), am mancat "porcarii" (foaaaaarteee buneeee!), am ras, n-am avut nicio tema prestabilita de discutie, ne-am "tras in poza", am primit diplome de participanti la aceasta prima petrecere marca "Netoo", am "facut frumos" la camera de filmat, povestind despre cum a fost anul asta pentru noi, lasandu-ne un mesaj pentru noi, cei de peste 10 ani....intr-un cuvant, ne-am simtit tare bine!

Si, ca orice club de blogging care se respecta, ne putem lauda ca n-am stat nici la petrecerea de sfarsit de an departe de net, fapt pentru care multumim Piticului, cu ajutorul caruia am fost "online" in Bugatti! Iaca poze, pentru conformitate:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Au si bloggerii dreptul la distractie, dar nu prea departe de marea iubire, pe care Piticu nu s-a putut abtine si a luat-o cu el... of, ce sa te faci fara conexiune... :D ( Sper sa iti fie util link-ul meu "de ajutor" :P )

5:53 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Baaaai,
mie mi-a placut, ne-am simtit bine, relaxat, glume, sorici si diplome.
S-o tinem tot asa

2:37 a.m.  
Anonymous Anonim said...

sounds nice. Sorry ca n'am putut veni. Faine pozele... Lista de prezenta apare la Adrian pe blog.

Faza cu diploma e originala...

2:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Din pacate, desi credeam ca pot ajunge, nu am venit... Eram la TVR si ne pregateam pentru "Surprize, Surprize" si a trebuit sa stam pe acolo!

La Multi Ani, coelgi din Netoo!

9:24 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home