Gânduri

duminică, decembrie 10, 2006

Au trecut deja 4 zile....

....de la lansarea Capsulei. Recunosc ca am fost codasa la postarea rapoartelor, astfel incat iata-ma nevoita sa cumulez azi ziua 3 si ziua 4.
Dar am o scuza: am folosit timpul liber (ceva mai mult in acest week-end), ca sa fotografiez franturi de oras, de viata, de realitate romaneasca care n-as vrea cu nici un chip sa se piarda.
Acum, fotografiile asteapta cuminti sa le vina randul la postare....imi propun sa le "execut" pe toate saptamana asta, doar sa fiu acceptabil de ocupata la serviciu....
Astfel, ieri ni s-au alaturat:
-Cristian Roman , care isi pune in “lada de zestre” adolescenta, si

-Cybergolemul vine cu o marturie in imagini despre satul bunicilor, o minunatie de contributie (cum visam noi ca o sa primim pe vremea cand proiectul era doar o idee)

Am "spart si eu gheata", ca aproape mi-am dorit mai tare sa particip la proiect, decat sa-l initiez, asa ca m-am pus pe treaba cu o prima postare: "Amintiri de zestre".

Carmen are o idee foarte buna, la care va rog sa va ganditi: sa cautam prin arhivele propriului blog. E foarte posibil sa gasim "vechituri" care sa se potriveasca de minune cu lada de zestre....

Azi am avut iar o bucurie asemanatoare cu cea din prima zi: Claudiu a postat un filmuletz despre Iasiul vechi. E primul format video din proiect. Si acum sunt sigura ca nu e ultimul.

Madalin trimite si el mai departe invitatia de participare, iar Dan zice de bine despre proiect si ne promite ca va contribui si el la "zestre". Abia asteptam.