Gânduri

vineri, decembrie 08, 2006

Prima zi, primul bilant


Toate expresiile care contin "primul", "prima" au un aer desuet. Pentru altii. Pentru cei carora li se intampla, aduc lacrimi in ochi. De emotie.

Asta am simtit eu in dimineata asta, cand, dupa o scurta trecere in revista a blogurilor care au preluat si chiar dat mai departe invitatia la contributii pentru "zestre", am vazut ca....ne miscam (cu destul de mult talent, as zice, daca ne gandim ca abia a trecut o zi. Prima).


Cei care au preluat invitatia sunt, in ordine alfabetica:

  1. acord parental
  2. Batranetze
  3. Blogul lui Albu
  4. Despre lumea in care traim
  5. Eliza’s Wor(l)d
  6. Hoinar pe web
  7. Jurnal de noapte
  8. My private… :D world
  9. sparking curious mind
In afara de ei, feedback-ul pe care l-am primit de la prieteni, colegi si cunostinte care mi-au vazut status-ul pe YM si care au vrut sa stie mai multe despre proiect, e mai mult decat incurajator (despre proiect cititi mai multe aici)

Recunosc acum ca am avut indoieli. Care pareau sa creasca pe masura ce ne apropiam de ziua lansarii.
Acum am inteles insa, ca entuziasmul se poate transmite si...."online", nu doar intr-o discutie fata in fata si ca ideile frumoase cuceresc "la prima vedere", indiferent de suportul pe care se afla!

Spor s-avem si inspiratie!

Tag Technorati:capsulaTimpului