Gânduri

duminică, decembrie 10, 2006

EU in UE

Nu ma consider buricul pamantului. Dar nu vreau sa uit de mine, cea care am fost si cea care sunt acum, in favoarea celei care voi fi. De-asta, vreau sa ma "inghet" (desi am avut de mica probleme cu frigul - mereu aveam mainile si picioarele inghetate, spre spaima parintilor si -mai ales- a bunicilor mei) in Capsula Timpului, ca sa-mi pot da seama ce efecte a avut integrarea asupra mea.

Prima mea vizita la mare a insemnat "dragoste la prima vedere", dar oarecum duplicitara: nu ma hotaram in ruptul capului daca-mi place mai mult apa (mi s-a povestit ce mai tragea mama de mine sa ma scoata "pe uscat", iar eu "nu si nu", desi imi tremurau buzele de frig) sau nisipul (tot din povesti am aflat ca, odata revenita acasa, ma intindeam pe covorul din sufragerie si ma jucam - virtual- cu nisipul amintirii mele).

Si astazi, la mai bine de 20 de ani, am ramas fidela iubirii mele. Concediul din vara nu-i concediu daca nu ajung macar cateva zile la mare. Ma relaxeaza, uit de cele 300-si-aproape - 50 de zile petrecute la serviciu, cu ochii in monitor, cu-o mana pe tastaura, cu alta pe telefon, gata in orice moment sa ma ridic, daca-i cazul de intrat in vreo sedinta sau de intervenit in rezolvarea vreunei probleme.

Ochii se odihnesc cu imaginea nesfarsita a albastrului marin, iar mintea, coplesita de caldura molateca a nisipului, isi regaseste energia pierduta prin proiecte, trafic infernal, discutii cu seful si sambete si duminici petrecute "pe baricade".

As minti sa spun ca nu-mi place genul asta de viata; agitata, cu raspunderi, cu stres, cu esecuri, dar si cu lectii invatate din ele. Ma-ntreb ce-o sa-mi aduca UE si cam ce schimbari o sa faca asupra acestui EU care sunt.

Ce-mi doresc eu? Putin mai mult timp pentru mine si pentru cei dragi, evolutie profesionala, mai mult respect pentru ceea ce fac bine in meseria mea si critici justificate, care sa ma ajute sa "cresc"si, nu in ultimul rand, ba poate chiar in primul - sa nu ma pierd in nebunia profesiei si sa ma trezesc mult prea tarziu ca sa-mi mai intemeiez o familie.
Cum o sa fiu peste 5-10 ani de la aderare? Greu de spus. De-asta, urmeaza sa pun aceasta ultima poza abia atunci cand vom desigila Capsula Timpului.

Tag Technorati: capsulaTimpului

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

rau sait

10:26 p.m.  
Anonymous alinutze said...

@anonim - bravo, te-ai remarcat, stai jos!

10:30 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home