Gânduri

joi, decembrie 14, 2006

Am implinit o saptamana!

Incapsulam deja de-o saptamana tot felul de ganduri (destule) , povesti (cateva), amintiri (cele mai multe) si prognoze (doua, de samanta!) si....merge.

Sigur ca au fost zile mai "pline" si zile mai...aerisite, dar, in ansamblu, am "crescut" constant. Poate si de-asta, fiindca erau multe de citit si de "raportat", am ajuns iar sa fac bilantul foarte-foarte tarziu. Ceea ce, paradoxal, e de bine!

O mare (si dubla!) bucurie am avut ieri, cand cotidianul "7 plus" a scris despre proiect (asta a fost primul motiv de bucurie) si a si publicat trei texte de-ale participantilor (printre care si al meu - asta a fost al doilea motiv...)

De cand n-am mai "dat raportul", ni s-au mai alaturat:

13 decembrie

1. Reverberatii
2. Leonties
3. Boardingmedia.net
4. Despre lumea in care traim
5. In cutare loc

12 decembrie:

  1. Alexandra Groza
  2. blog PlusValoare - jurnalul lui Hrisant
  3. Cristealizari
  4. I, the CyberGolem
  5. Jurnal de Oradea - blogging is trendy
  6. Lucian Savluc
  7. Now and Then
  8. [toluen - the blog]

11 decembrie:

  1. Alexandra Groza
  2. Cristealizari
  3. Ice world
  4. In cutare loc
  5. jurnalismonline.ro
  6. Lucian Savluc
  7. Mihaela Berneaga
  8. My private…:D world
  9. netzoom

10 decembrie -

  1. 40076 km
  2. Batranetze
  3. Descult
  4. elenalog
  5. Gradina cu doi nuci
  6. netics - barfe din blogosfera
  7. netzoom
  8. Pagina Cronicarului
  9. sparking curious mind