Gânduri

duminică, ianuarie 21, 2007

When you wish upon a star....

Aseara am avut bucuria unei imagini cum nu credeam ca poti vedea in realitate. Cel putin, nu in realitatea Bucurestiului.

Conduceam spre Plaza Romania, la inganarea zilei cu noaptea. Era cam 17.30. Si, printre blocuri, am zarit-o. Luna noua si Luceafarul deasupra. Coplesitor tablou. Clipeam des, sa ma asigur ca-i aievea, ca Luceafarul n-o fi vreo scama pe parbriz, ca firul sclipitor de planeta exista cu adevarat...

Se spune ca asa cum esti cand vezi Craiul nou, asa vei fi toata luna.
Luna. Un fir subtire, ca de panza de paianjen. De el mi-am aninat o dorinta: sa fiu ASA toata viata.

3 Comments:

Blogger Catalina Zaharescu said...

Vino pe la mine, stau in zona... o sa vezi si Orionul si Sirius si Aldebaran, si Pleiadele... :)

2:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Aceasi imagine am prins-o si eu.Pentru acest lucru am scris o "incercare "de poezie.Se intituleaza "Semipastel" Pe cer ,spre apus secera lunii coboara,luceafaru-i sus spuze de stele presara,colind nedecis strazile dosnice-nguste,un gand mie deschis,dulcea faptura sa-ti guste...

3:13 p.m.  
Blogger musette said...

Andrei, sa mai scrii "tentative" de felul asta. Multumesc ca ai pus poezia pe blogul meu. L-ai imbogatit.

12:54 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home