Gânduri

vineri, ianuarie 12, 2007

Pe unde-ajunge mandria integrarii....

Sunt un om normal. Ma duc sa fac cumparaturi si la Mall, dar si de pe tarabele din Obor. Si trebuie sa marturisesc ca ipostaza a doua nu-mi displace. Are, asa cum citeam eu printr-o carte (mai fac si de-astea, chiar daca ma duc la shopping in Mall!), "patina autentica"!

Ei bine, eram la cumparaturi inainte de Sarbatori si forfoteam pe "aleile" "Mall-ului" din Obor, in cautare de ceva ce vazusem la o prima trecere, dar cand am revenit parca intrase in pamant!

Si cand am dat ochii peste cap de exasperare (parcurgeam a treia oara aleea, eram sigura ca pe aia trebuie sa fie si totusi...nimic!), am dat de ELE!

Steagurile "infratite" deja ale Romaniei si Uniunii Europene. In motul bazarului!

Oare inocentii care le arborasera, cu atata mandrie "integrata", au idee ca, cel mai probabil, Uniunea Europeana va pune capat rapid, prin reglementarile ei, acestui timp de comert ?


Tag Technorati:capsulaTimpului