Gânduri

sâmbătă, ianuarie 13, 2007

3,2,1....Am inchis Capsula!

Se zice ca toate lucrurile bune se termina la un moment dat. A venit si pentru Capsula Timpului clipa "sigilarii".

Tare drag mi-a fost si-mi este proiectul asta. Poate si fiindca a fost primul meu contact cu blogosfera romaneasca (si exista o fascinatie pentru "primele" initiative in orice domeniu, cum va spuneam eu mai demult...).
Datorita lui am avut ocazia sa vad o data-n plus ca o idee frumoasa poate sa coalizeze indivizi intr-un efort comun.

Mi-aduc aminte cu usoara nostalgie de inceptul oarecum ezitant al proiectului, de propriile mele temeri ca in afara de noi, cei patru entuziasti, n-o sa gasim rezonanta in prea multi, de lacrimile care mi-au impaienjenit ochii dupa doua sau trei zile de la lansare, cand am vazut primele contributii...Si nu erau putine!

Apoi, prima mentiune intr-un cotidian, aparitia pe fluxul de stiri al unei agentii de presa....si celelalte ziare, toate m-au facut sa inteleg ca ce indrageam noi, placea mult si altora!

Si de-atunci s-au adunat si s-au tot adunat...vreo suta de participanti. Carora le multumesc din suflet ca ne-au fost alaturi si, prin contributiile lor, au facut ca ideea noastra sa se materializeze atat de frumos.
Le multumesc si lui Adrian si lui Carmen, care, pe langa numeroasele idei avute, au fost neobositi in a urmari toate postarile cu tag-ul Capsula Timpului si in a le pune pe blogul central, si lui Cristi care, desi nu a avut timpul sa se implice poate atat cat ar fi vrut, a oferit proiectului din vizibilitatea lui in blogosfera.

Ce urmeaza? Sa sigilam Capsula si s-o punem la loc sigur, unde sa ne astepte peste 5 ani...
Si fiindca nu-mi plac finalurile, vreau sa cred si eu ca: "In my end is my beginning..."

Tag Technorati:capsulaTimpului

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Alina,

Ma bucur ca am reusit sa ducem la bun (pre-)sfarsit acest proiect si sper sa ne cunoastem curand.

Carmen :-)

12:19 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home